O ŁDB sp. z o.o.


Łódzki Dom Biznesu sp. z o.o. jest Instytucją Otoczenia Biznesu, gdzie teoria z praktyką siada wspólnie do stołu rozwiązując najbardziej zagmatwane problemy. Spółka jest odpowiedzią na zapotrzebowanie świata biznesu, nauki oraz podmiotów publicznych na usługi strategiczne w kierunku właściwego rozwoju.


Łódzki Dom Biznesu sp. o.o. jest instytucją doradczą, która łączy świat przedsiębiorców, samorządy oraz świat nauki w celu podejmowania wspólnych inicjatyw projektowych i rozwojowych. Spółka integruje różnych partnerów w odpowiedzi na ich potrzeby związane z poszukiwaniem nowych obszarów do inwestowania, nowych rozwiązań organizacyjnych, doradztwa specjalistycznego, wiedzy eksperckiej.


Specjalizujemy się w działalności doradczej i szkoleniowej w zakresie finansowania projektów ze środków Unii Europejskiej, m.in. w obszarach Innowacji, działalności B+R, nowych technologii, internacjonalizacji przedsiębiorstw, realizacji inwestycji o charakterze publicznym. Wspólnie z klientami realizujemy kluczowe projekty, oferując wsparcie przy zamówieniach publicznych i procedurze zamówień zgodnej z zasadą konkurencyjności oraz przy rozliczaniu wniosków o płatność.


Ważnym obszarem działalności naszej firmy są szkolenia. Na życzenie klienta, zbadamy jego potrzeby szkoleniowe, dopasujemy i zaoferujemy odpowiedni program i tematykę, tak aby w jak największym stopniu zaspokoić oczekiwania i podnieść kompetencje naszych partnerów.


ŁDB sp. z o.o. posiada zaplecze, które gwarantuje świadczenie usług doradczych na najwyższym poziomie pod kątem dostępności i zapewnienia odpowiednich warunków do pracy. Biuro spółki mieście się w Instytucie Europejskim przy ul. Piotrkowskiej 262/264 w Łodzi i zapewnia dostęp dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie pomieszczenia biurowe wyposażone są w niezbędny do zarządzania firmą i prowadzenia obecnie oferowanych usług doradczych i szkoleniowych sprzęt biurowy – komputery typu laptop, drukarki biurowe, skanery, projektor multimedialny oraz dostęp do internetu. Spółka zapewnia dostęp do 2 sal konferencyjnych (w tym sali Centrum Konferencyjno-Dydaktycznego IE z możliwością organizacji dużych wydarzeń szkoleniowych i konferencyjnych, również wymagających zapewnienia tłumaczeń symultanicznych), 3 wyodrębnionych pomieszczeń na spotkania indywidualne, 2 lokalizacji typu open space na spotkania B2B i konsultacje, darmowy, duży parking dla umawiających się klientów. Lokalizacja biura w samym centrum miasta Łodzi pozwala również na łatwy dostęp zainteresowanym środkami komunikacji miejskiej.


Do grona głównych klientów/partnerów ŁDB sp. z o.o. należą:

  • Przedsiębiorstwa w tym sektor MŚP,
  •  Jednostki samorządu terytorialnego,
  •  Instytucje zrzeszające przedsiębiorców,
  • Instytucje Otoczenia Biznesu,
  • Uczelnie wyższe,
  • Organizacje pozarządowe i inne.

 

Misja: „Budowanie z naszymi partnerami, w oparciu o twórczą kreację, otwartość i zaangażowanie,  odpowiedzialnej przyszłości w aspekcie gospodarczym, przy uwzględnieniu historycznego dziedzictwa stolicy regionu – Łodzi, w rozwijaniu przedsiębiorczości i budowaniu trwałego kapitału”.

 


Charakterystyka działalności Spółki Łódzki Dom Biznesu


Łódzki Dom Biznesu sp. o.o. jest instytucją doradczą, która od ponad 3 lat łączy świat przedsiębiorców, samorządy oraz świat nauki w celu podejmowania wspólnych inicjatyw projektowych i rozwojowych. Integrujemy różnych partnerów w odpowiedzi na ich potrzeby związane z poszukiwaniem nowych obszarów do inwestowania, nowych rozwiązań organizacyjnych, doradztwa specjalistycznego, wiedzy eksperckiej.Wspólnie z klientami realizujemy kluczowe projekty, oferując wsparcie przy zamówieniach publicznych i procedurze zamówień zgodnej z zasadą konkurencyjności oraz przy rozliczaniu wniosków o płatność. Dla wybranych partnerów jak wskazano powyżej spółka nadzoruje inwestycje budowlane pełniąc rolę inżyniera kontraktu, menadżera projektu. Posiadamy doświadczenie w prowadzeniu procesu budowlanego w oparciu o żółty FIDIC. Współpracujemy  inspektorami nadzoru budowlanego wszystkich branż: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej oraz projektantami o wieloletnim doświadczeniu. Nadzorujemy inwestycje na nieruchomościach wpisanych do gminnych rejestrów zabytków.

Doradzamy przedsiębiorcom oraz koordynujemy dla nich proces uzyskania zezwoleń na prowadzenie działalności na terenie Specjalnych Stref Ekonomicznych. Oferujemy kompleksowe opracowania w postaci:

  • Studiów wykonalności,
  • Biznes planów,
  • Programów funkcjonalno-użytkowych,
  • Audytów energetycznych,
  • Innych dokumentów o charakterze, strategii, programów, ewaluacji i badań.


Bardzo ważnym obszarem działalności naszej firmy są szkolenia. Na życzenie klienta, zbadamy jego potrzeby szkoleniowe, dopasujemy i zaoferujemy odpowiedni program i tematykę, tak aby w jak największym stopniu zaspokoić oczekiwania i podnieść kompetencje naszych partnerów.

W naszej ofercie znaleźć można szkolenia m.in. w zakresie:

  • Technik efektywnej sprzedaży,
  • Efektywnego motywowania pracowników,
  • Negocjacji,
  • Budowania i zarządzania zespołem,
  • Zarządzania własną energią w pracy menadżera,
  • Efektywnej organizacji pracy zespołowej,
  • Budowania relacji z klientami,
  • Rozwoju i kierowania przedsiębiorstwem w oparciu o wartości,
  • Zarządzania czasem,

Nasi eksperci to wysokiej klasy specjaliści, którzy mogą przygotować dedykowany program szkoleniowy dla biznesu i nie tylko w zależności od potrzeb klientów (również w j. angielskim). Usługi szkoleniowo-doradcze oferowane prze IOB ŁDB sp. z o.o. są wpisane w Bazie Usług Rozwojowych na stronie www.uslugirozwojowe.parp.gov.pl

 

Wybrane usługi ŁDB sp. z o.o. w podziale na główne grupy odbiorców:

 

Innowacyjny Biznes:

  • Opracowujemy strategie biznesowe w zakresie internacjonalizacji,
  • Analizujemy i budujemy modele zarządzania procesowego,
  • Wspieramy w procesie prowadzenia negocjacji,
  • Wspieramy w pozyskiwaniu finansowania z UE,
  • Pomagamy w procesie uzyskiwania decyzji na funkcjonowanie w obrębie Specjalnych Stref Ekonomicznych.
  • Oferujemy dopasowane do potrzeb szkolenia,
  • Oferujemy bony rozwojowe w ramach pełnienia funkcji operatora środków w projekcie Mennica Usług Szkoleniowych.

 

Nowoczesny samorząd:

  • Opracowujemy studia wykonalności, raporty, ewaluacje,
  • Przeprowadzamy badania, analizy, skalujemy „dobre praktyki”,
  • Wdrażamy modele zarządzania zasobami ludzkimi,
  • Wspieramy i doradzamy w pozyskiwaniu finansowania z UE,
  • Służymy pomocą prawną,
  • Oferujemy dedykowane szkolenia dla samorządów.

 

Przedsiębiorczy świat nauki:

  • Wspieramy i doradzamy w pozyskiwaniu finansowania z UE,
  • Współpracujemy w zakresie projektowania i realizacji prac B+R,
  • Współpracujemy w zakresie tworzenia zespołów eksperckich.

 

Nasze wyjątkowe usługi:

  • Executive coaching – dla menadżerów pracujących w środowisku j. angielskiego,
  • Innovation coaching – dla firm działających w środowisku j. angielskiego,
  • Szkolenia w j. angielskim w zakresie komunikacji międzykulturowej w biznesie,
  • Analiza, edytowanie i korekty dokumentów finansowych i biznesowych w j. angielskim

Wyszukiwarka

Aktualności

rapid

30.01.2023

Koniec I rundy naboru SIÓDMEGO 31 stycznia br.

🙋‍♂️🪂Nieubłaganie zbliża się termin zakończenia I rudny naboru do Programu Inkubacji i Akceleracji w ramach realizowanego projektu „RAPID- Regionalny Akcelerator Przedsiębiorstw Innowacji i Doświadczeń”.🔎📚 Jeśli masz pomysł na rentowny, skalowany, oparty na innowacjach biznes i szukasz wsparcia finansowego na jego realizacje to jest właśnie czas i miejsce na Twoje działania.𝗝𝗮𝗸𝗼 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝘂𝗽 𝗺𝗼𝘇̇𝗲𝘀𝘇 𝘂𝘇𝘆𝘀𝗸𝗮𝗰́ 𝗱𝗼𝗳𝗶𝗻𝗮𝗻𝘀𝗼𝘄𝗮𝗻𝗶𝗲 𝗻𝗮 𝘄𝗱𝗿𝗼𝘇̇𝗲𝗻𝗶𝗲 𝗶 𝗿𝗼𝘇𝘄𝗼́𝗷 𝗽𝗿𝗼𝗷𝗲𝗸𝘁𝘂 𝘄 𝘄𝘆𝘀𝗼𝗸𝗼𝘀́𝗰𝗶 𝟯𝟬𝟬 𝟬𝟬𝟬 𝘇ł!!!! (poziom dofinansowania: do 100% kosztów kwalifikowalnych) na zakup min.: 𝓶𝓪𝓼𝔃𝔂𝓷, 𝓼𝓹𝓻𝔃𝓮̨𝓽𝓾 𝓲 𝓾𝓻𝔃𝓪̨𝓭𝔃𝓮𝓷́ 𝔃𝓪𝓵𝓲𝓬𝔃𝓪𝓷𝔂𝓬𝓱 𝓭𝓸 𝓼́𝓻𝓸𝓭𝓴𝓸́𝔀 𝓽𝓻𝔀𝓪ł𝔂𝓬𝓱, 𝓶𝓪𝓽𝓮𝓻𝓲𝓪ł𝓸́𝔀 𝓲 𝓻𝓸𝓫𝓸́𝓽 𝓫𝓾𝓭𝓸𝔀𝓵𝓪𝓷𝔂𝓬𝓱, 𝔀𝓪𝓻𝓽𝓸𝓼́𝓬𝓲 𝓷𝓲𝓮𝓶𝓪𝓽𝓮𝓻𝓲𝓪𝓵𝓷𝔂𝓬𝓱 𝓲 𝓹𝓻𝓪𝔀𝓷𝔂𝓬𝓱, 𝓾𝓼ł𝓾𝓰, 𝔀 𝓽𝔂𝓶 𝓾𝓼ł𝓾𝓰 𝓭𝓸𝓻𝓪𝓭𝓬𝔃𝔂𝓬𝓱, wsparcie eksperckie i wsparcie doradcze m.in. z zakresu:🔴𝓭𝓸𝓻𝓪𝓭𝔃𝓽𝔀𝓪 𝔀 𝔃𝓪𝓴𝓻𝓮𝓼𝓲𝓮 𝓹𝓻𝓸𝔀𝓪𝓭𝔃𝓮𝓷𝓲𝓪 𝓭𝔃𝓲𝓪ł𝓪𝓵𝓷𝓸𝓼́𝓬𝓲 𝓰𝓸𝓼𝓹𝓸𝓭𝓪𝓻𝓬𝔃𝓮𝓳,🔴𝓸𝓹𝓻𝓪𝓬𝓸𝔀𝓪𝓷𝓲𝓪 𝓲𝓷𝓭𝔂𝔀𝓲𝓭𝓾𝓪𝓵𝓷𝓮𝓰𝓸 𝓹𝓵𝓪𝓷𝓾 𝓶𝓪𝓻𝓴𝓮𝓽𝓲𝓷𝓰𝓸𝔀𝓮𝓰𝓸 𝓲 𝓴𝓸𝓶𝓾𝓷𝓲𝓴𝓪𝓬𝓳𝓲 𝓫𝔂 𝓶𝓸𝔃̇𝓵𝓲𝔀𝓮 𝓫𝔂ł𝓸 𝔃𝔀𝓲𝓮̨𝓴𝓼𝔃𝓮𝓷𝓲𝓮 𝓾𝓭𝔃𝓲𝓪ł𝓾 𝔀 𝓻𝔂𝓷𝓴𝓾 𝓹𝓻𝔃𝓮𝓭𝓼𝓲𝓮̨𝓫𝓲𝓸𝓻𝓼𝓽𝔀𝓪 𝓲 𝓼𝓽𝔀𝓸𝓻𝔃𝓮𝓷𝓲𝓮 𝓹𝓻𝔃𝓮𝔀𝓪𝓰𝓲 𝓴𝓸𝓷𝓴𝓾𝓻𝓮𝓷𝓬𝔂𝓳𝓷𝓮𝓳,🔴𝓸𝓹𝓻𝓪𝓬𝓸𝔀𝓪𝓷𝓲𝓪 𝓶𝓸𝓭𝓮𝓵𝓾 𝓯𝓲𝓷𝓪𝓷𝓼𝓸𝔀𝓮𝓰𝓸 𝓹𝓻𝔃𝓮𝓭𝓼𝓲𝓮̨𝓫𝓲𝓸𝓻𝓼𝓽𝔀𝓪 𝓬𝓸 𝓼𝓽𝓪𝓷𝓸𝔀𝓲𝓬́ 𝓫𝓮̨𝓭𝔃𝓲𝓮 𝓫𝓪𝔃𝓮̨ 𝓭𝓵𝓪 𝓹𝓻𝓸𝓰𝓷𝓸𝔃𝔂 𝓯𝓲𝓷𝓪𝓷𝓼𝓸𝔀𝓮𝓳, 𝓸𝓬𝓮𝓷𝔂 𝓸𝓹ł𝓪𝓬𝓪𝓵𝓷𝓸𝓼́𝓬𝓲 𝓹𝓻𝔃𝓮𝓭𝓼𝓲𝓮̨𝔀𝔃𝓲𝓮̨𝓬́ 𝓲𝓷𝔀𝓮𝓼𝓽𝔂𝓬𝔂𝓳𝓷𝔂𝓬𝓱 𝓸𝓻𝓪𝔃 𝔀𝔂𝓬𝓮𝓷𝓮̨ 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓽𝓾𝓹𝓾,🔴𝓸𝓬𝓮𝓷𝔂 𝓶𝓸𝔃̇𝓵𝓲𝔀𝓸𝓼́𝓬𝓲 𝔃𝓷𝓪𝓵𝓮𝔃𝓲𝓮𝓷𝓲𝓪 𝓲𝓷𝔀𝓮𝓼𝓽𝓸𝓻𝓪, 𝔃𝓪𝓲𝓷𝓽𝓮𝓻𝓮𝓼𝓸𝔀𝓪𝓷𝓮𝓰𝓸 𝔀𝓮𝓳𝓼́𝓬𝓲𝓮𝓶 𝓴𝓪𝓹𝓲𝓽𝓪ł𝓸𝔀𝔂𝓶 𝔀 𝓻𝓸𝔃𝔀𝓸́𝓳 𝓹𝓻𝔃𝓮𝓭𝓼𝓲𝓮̨𝔀𝔃𝓲𝓮̨𝓬𝓲𝓪,🔴𝓴𝓼𝔃𝓽𝓪ł𝓽𝓸𝔀𝓪𝓷𝓲𝓪 𝓲 𝔀𝓹𝓻𝓸𝔀𝓪𝓭𝔃𝓪𝓷𝓲𝓪 𝓹𝓻𝓸𝓭𝓾𝓴𝓽𝓾 𝓷𝓪 𝓻𝔂𝓷𝓮𝓴 𝓫𝔂 𝔃𝓶𝓪𝓴𝓼𝔂𝓶𝓪𝓵𝓲𝔃𝓸𝔀𝓪𝓬́ 𝓮𝓯𝓮𝓴𝓽𝔂 𝓼𝓹𝓻𝔃𝓮𝓭𝓪𝔃̇𝔂.Koniec I rundy naboru SIÓDMEGO 31 stycznia br.Nie czekaj.!!!! Nie zwlekaj!!!

Czytaj więcej...
NABÓR 7

16.01.2023

Rusza 7 nabór w ramach projektu RAPID

Konkurs 7 został podzielony na rundy; termin naboru wniosków:I runda: od 16 do 31 stycznia 2023 r.II runda: od 1 do 15 lutego 2023 r.OGŁOSZENIE O KONKURSIE🔎👩‍💼MŚP prowadzące działalność gospodarczą, we wczesnej fazie rozwoju z terenów województwa łódzkiego mogą składać wnioski w konkursie organizowanym przez Łódzki Dom Biznesu sp. z o.o. Więcej informacji znajdziecie w zakładce NABORY, oraz pod adresem mailowym: konsultacje@rapidakcelerator.pl

Czytaj więcej...
NABÓR SIÓDMY

12.01.2023

Rusza kolejny nabór w ramach projektu RAPID

Już od 16 stycznia 2023 r. ruszamy z naborem wniosków do Programu Inkubacji i Akceleracji w ramach projektu „RAPID – Regionalny Akcelerator Przedsiębiorstw Innowacji i Doświadczeń”.

Czytaj więcej...
rapid

02.12.2022

RAPID - DOKUMENTY DO POBRANIA

Uprzejmie informujemy, iż niezbędne dokumenty do rozliczenia realizowanych projektów w ramach „RAPID- Regionalny Akcelerator Przedsiębiorstw Innowacji i Doświadczeń” dostępne w zakładce „RAPID- DOKUMENTY DO POBRANIA” zostały zaktualizowane. Projekty należy realizować i rozliczać zgodnie z zapisami umów o powierzenie grantu stosując wskazane dokumenty:zaktualizowany wzór Raportu o wypłatę grantu wraz z instrukcją jego wypełniania Raport o wypłatę grantu pełni funkcje wniosku o wypłatę grantu (zaliczka, refundacja), wniosku rozliczającego otrzymaną zaliczkę a także funkcję wniosku sprawozdawczego do którego składania zobowiązany jest Uczestnik Programu w trybie jednomiesięcznym;wzór opisu do fakturywzór Wniosku o dokonanie zmian w projekcie Zgodnie z umową o powierzenie grantu Uczestnik Programu zobowiązany jest do informowania IOB niezwłocznie o zmianach w realizacji Projektu a wszelkie zmiany w umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem ich nieważności.wzór Zmian w harmonogramie w Indywidualnym Programie Akceleracji. Zgodnie z umową o powierzenie grantu zmiany harmonogramu realizacji projektu w zakresie planowanego terminu osiągnięcia kamieni milowych lub wskaźników dla danego kamienia milowego możliwe są wyłącznie przed upływem terminu wskazanego dla danego kamienia milowego, za zgodą IOB.  link do dokumentów: https://bit.ly/3tz7Dmi

Czytaj więcej...
zdjęcie

13.09.2022

Lista projektów wybranych do dofinansowania w ramach naboru VI

Informujemy, iż w dniu 8 września 2022 r, zakończyła się ocena projektów złożonych w naborze szóstym w projekcie „RAPID – Regionalny Akcelerator Przedsiębiorstw Innowacji i Doświadczeń” Lista projektów wybranych do dofinansowania w ramach naboru szóstego  Lp. Nazwa Wnioskodawcy Tytuł projektu Wartość dofinansowania 1 Katarzyna Turczyn- Jabłońska Wdrożenie innowacji w postaci oprogramowania wspomagającego edukację dzieci w wieku przedszkolnym dedykowanego monitorom interaktywnym oraz urządzeniom mobilnym celem stworzenia rentownego, powtarzalnego i skalowalnego modelu biznesowego   165 000,00 2 Natalia Szlaska Wdrożenie innowacyjnego sposobu zabezpieczenia etykiet oraz samoprzylepnych plomb zabezpieczających przed podrobieniem   178 862,00

Czytaj więcej...
rapid

31.08.2022

RAPID- informacja o wydłużeniu oceny projektów z naboru 6

Uprzejmie informujemy, iż ocena aplikacji złożonych w naborze 6 w projekcie „RAPID – Regionalny Akcelerator Przedsiębiorstw Innowacji i Doświadczeń” została przedłużona do dnia 15 września 2022 r.

Czytaj więcej...